6 dagar senare

28.08.2014 07:12

Här sitter jag fortfarande och är inte bra. Magkatarren har blivit bättre men den är inte borta helt än. Jag äter mild mat och Omeprazol 2 ggr/dag.

Fortfarande har jag problem med att prata. Jag hostar fortfarande slem men inte lika mycket och det drar fortfarande ihop sig i halsen men också det är mindre så det är nog på väg åt rätt håll iallafall även om det går jäkligt sakta!

I går gav jag mig själv talförbud. Eftersom det blir sämre när jag pratar så behöver nog halsen vila. Fortfarande vaknar jag varannan timme på natten och är då så torr i halsen att jag får ihopdragningen=andnöd. Måste dricka vatten för att kunna svälja och andas.

Har fått tid för hjärt och lungröntgen på måndag. Förhoppningsvis kan jag jobba några timmar nästa vecka...vill bara bli bra från detta nu!

—————

Tillbaka