Semester

11.07.2014 13:30

Nu har jag/vi semester. Jag var hos läkaren förra veckan och han sjukskrev mig på 25% till september. Kanske kanske så kan jag gå upp i tid då...jag hoppas det. Vill verkligen bli friskskriven och kunna jobba som vanligt igen...även om livet fortfarande inte är som innan...Jag kommer behöva vila på dagarna ett bra tag till...när jag väl går upp i tid blir det nödvändigt att jag lägger mig på lunchen och gör djup avslappning så jag tankar energi.

Vi har varit iväg några dagar på Öland och tältat. Jag hade med mig två bäddmadrasser varav den ena är nyköpt och mycket mjuk. 9 cm hög. Jag la dom på den uppblåsbara madrassen och det fungerade! Jag är så glad för det. Det var mysigt att tälta igen. På eftermiddagarna låg jag ute i skuggan på madrasserna och vilade 1-2 timmar. Var trött tidigt på kvällarna och då var det skönt att krypa ner i sovsäcken.

Har nu fått en tid för MRT av hjärnan i september...

—————

Tillbaka