Jobbar 50%

06.02.2014 07:21

Nu är det andra veckan jag jobbar 50% av mina 75%. De dagarna har varit både upp och ner. I torsdags förra veckan hade jag en riktig dipp när jag kom hem på kvällen. Jag var så trött...jag hade ont i ryggen. Stressen kom tillbaka i huvudet och jag kände mig väldigt låg. Jag gick då och la mig och satte på mina CD-skivor. Lyssnade på avslappning och positivt tänkande. Det hjälper verkligen! Jag lyckades hålla mig över ytan och dagen efter skulle jag jobba tidig morgon och jag var förvånad över hur bra jag ändå mådde den morgonen. Efter den första veckan har det gått bättre denna veckan. Har jobbat 2 eftermiddagar som funkat mycket bättre.

Förra fredagen tog jag kontakt med en naturläkare som utför både naprapati, akupunktur och tens. Jag måste åka 8 mil för att komma dit. Ska ge det en chans och se om min rygg kan bli bättre. På vägen hem orkar jag inte sitta upp i bilen...vi har löst det med att fälla baksätet och lägga in en madrass i bagaget...tur man har combi :-) Där faller jag ihop av både trötthet och en rygg som bara vill ligga ner och vila.

 

—————

Tillbaka