Kraniosakral terapi

13.03.2014 16:17

I dag har jag varit på denna terapi + akupunktur. Nu är jag minst sagt "mörbultad" Det var sååå mycket spänningar som släppte! Alla muskelryckningar som jag trodde var borta kom tillbaka med full kraft under behandlingen...det är mest vänster sida som rycker och mest i skulder/axelparti. Det är alla spänningar som släpper...Vänster sida har alltid varit värst...även innan jag blev sjuk. Det är den sidan som har varit mest spänd. Nu har jag lite värk i kroppen vilket är helt normalt att man får efter en sådan behandling. Det är alla spänningar som släpper. Det blir likadant när jag har varit på Ortobionomi.

Det brukar hålla i sig en dag och sedan märker man förbättringar...Jag ska gå några gånger till för att se vad som händer i kroppen. Nu blir det till att ta det lugnt resten av dagen/kvällen.

—————

Tillbaka