Långdraget

12.09.2014 09:38

Nu skriver jag bara om min virussjukdom och magkatarr men det är det som upptar all min tid. Det är det som får mig att inte fungera för tillfället. Jag kan inte jobba för jag är alldeles för trött och har svårt att prata. Jag hostar slem och det sitter slem i halsen. Ibland försvinner det för att sen komma tillbaka igen och rösten blir ohållbar. Andnöden är som väl är fortfarande borta. Jag får lite tendenser när jag får mycket slem i halsen...

Fick tillbaka magkatarren i onsdags kväll och hade hemska bränningar hela natten men sen avtog det på torsdagen. Jag får vara jätteförsiktig med vad jag äter.

Jag börjar verkligen bli ordentligt trött på detta. Jag har ringt återbud till MRT:n jag skulle göra på måndag. Har fått en tid i mitten av oktober istället.

Jag hoppas att jag kan åka till jobbet några timmar iallafall på måndag. Vet inte om jag orkar jobba 4,5 timme...tveksamt.. och om inte rösten fungerar kan jag inte prata i telefon, vilket jag gör väldigt mycket i vanliga fall. Vi får se...

—————

Tillbaka