Muskelspasmer/Muskelsammandragningar

20.03.2014 19:56

Efter att jag hade varit på Kranio Sakral terapi förra torsdagen så fick jag tillbaka alla mina muskelryckningar...fast ännu värre. I tisdags var det så mycket så jag hade det hela tiden...Innan har det mest varit när jag har lagt mig och slappnat av....nu var det hela tiden. Förmodligen tålde min rygg inte behandlingen. Jag fick både akupunktur och KranioSakral Terapi. Det blev nog för mycket stimulans för mina muskler.

Jag fick en tid för Ortobionomi som alltid har hjälpt mig...och när jag låg där på britsen skakade hela min överkropp...det kändes overkligt...jag kunde inte styra min kropp...den levde ett eget liv. Jag hade låsningar i bröstryggen och ländryggen. Jag var spänd som en fiolsträng. Behandlingen gjorde iallafall under....och efteråt avtog muskelsammandragningarna mer och mer. På natten sov jag inte så bra...jag var nervös, kände stress i huvudet. Jag var rädd att ryckningarna skulle komma tillbaka. Jag har värk i ryggen men ryckningarna är mycket mycket bättre men jag har fortfarande kvar lite grann. Jag är jättetrött och tankarna far o flyger...Jag gör vad jag kan för att hålla humöret uppe.

Idag beställde jag tid hos min läkare...Ska försöka få remiss till en neurolog. 

 

—————

Tillbaka