Naturläkaren

03.03.2014 20:59

Har slutat åka till Naturläkaren 8 mil hemifrån. Det blev för jobbigt i längden...orkar ju inte ens sitta upp i bilen på väg hem. Nu har jag istället bokat in akupunktur denna veckan här i min hemstad. Ska se vad det kan göra för min energi och rygg.

Ska till läkaren också denna veckan. Det kommer bli att jag får förlänga och fortfarande vara sjukskriven 50%. Orkar inte gå upp mer i tid just nu.

Nu har jag inte fått stressen i huvudet på några veckor. Det gäller att jag sköter mig och inte gör för mycket. Det är när jag går över gränsen för vad jag orkar som stressen i huvudet kommer. Det är som myror i huvudet och jag orkar inte ta in ljud, ljus eller några intryck. Bara lägga mig i ett mörkt rum och lugna ner mig och mitt skenande hjärta. Det är otäckt så jag gör allt för att slippa det. Alltså mycket vila, avslappning och inte stressa upp mig.

Jag fortsätter med min torrborstning innan dusch och sen duscha varmt och kallt/svalt växelvis....fortfarande har inte muskelryckningarna kommit tillbaka. Energinivån är ju också bättre så det gör nytta!

 

—————

Tillbaka