Redan maj månad...

09.05.2014 20:20

Några ord från mitt hjärta:

Nu är det snart ett år sedan jag akut åkte ner till Företagshälsan för att det värkte så fruktansvärt i ryggen så att jag inte orkade hålla mig uppe. Det har varit ett väldigt omtumlande år...man brukar säga att man går stark ur svårigheter och det har jag gjort ur detta även om jag inte är i mål ännu. Jag har lärt mig mycket om mig själv...att lyssna på mig själv och min kropp...att inte gå emot mig själv...tänka positivt och jobbat med min självkänsla. På sätt och vis har denna hemska upplevelse gett mig så mycket. Konstigt att säga det men så är det... Jag är som sagt inte i mål ännu...jag orkar fortfarande inte vara igång en hel dag men det blir bättre och bättre hela tiden så jag tror det kommer ordna sig till slut. 

På vägen har jag även träffat två underbara personer som har hjälpt mig jättemycket...ni vet vilka ni är :-) Jag stoppar ner er i varsin bakficka...för att plocka fram när helst jag behöver :-) Kram till er!

 

 

 

—————

Tillbaka