Bättre idag

18.05.2014 16:42

Idag känner jag mig bättre. Jag är inte lika förlamande trött...men jag ha ändå bara tagit det lugnt. Jag har läst ut en bok som kommer ut på bio den 22 juni. "Förr eller senare exploderar jag" av John Green. Handlar om 17-åriga Hazel som är cancersjuk. Inte nån upplyftande bok precis...men ändå bra.

Känner fortfarande av ryggen...det gör inte så ont nu men den känns stel och jag känner behovet av att lägga mig ner och vila. Skulle gärna åkt iväg till köpcentret idag men känner att jag inte orkar...begränsningar igen...jag vill bara vara pigg och inte ha ont! Nåja...det blir väl bättre igen.

Måste bara rekommenderar två böcker till..."Sonjas sista vilja" och "Sonjas hemlighet" av Åsa Hellberg. Jättebra böcker! Jag vet att många inte orkar läsa böcker...till en början orkade inte jag det och jag orkade inte ens hålla i en bok...men nu när jag är bättre så fungerar det. Många böcker finns ju i MP3 format...förhoppningsvis finns dessa i det formatet. Jag brukar skicka efter mina böcker från Bokus.

—————

Tillbaka