Bättre

02.09.2014 12:11

Sakta men säkert börjar det blir bättre. Hostan är i stort sett borta. Jag har kvar mina kramper i halsen som kommer mest på nätterna. Jag får inte sova och det är såklart jobbigt.

Idag var jag på öron/näsa/hals. Det var lugnande för nu fick jag veta att det ser bra ut i halsen. Inget konstigt med stämbanden eller struplocket. Det finns en rodnad på luftrören men det är bara till att låta tiden ha sin gång. Jag är på tillfrisknande.

Läkaren tyckte att jag var spänd...tro f*n det :-) Det har varit fruktansvärda veckor och denna andnöd är fruktansvärt obehagligt. Det irriterar ju dessutom när jag pratar... men jag var spänd...så nu när jag vet att det inte är något allvarligt kan jag nog börja slappna av.

Jag åkte sen en sväng till jobbet. Har inte varit där på 3 veckor. Det kändes bra. Ska åka dit en stund imorgon också. Sen hoppas jag att jag kan börja jobba som vanligt igen nästa vecka.

—————

Tillbaka