Kämpar på

07.10.2014 06:55

Jag har varit hyffsat pigg sen jag har kunnat börja jobba igen. Mina 4,5 timmar går bra att jobba men jag är trött när jag kommer hem. Ligger minst en timme varje eftermiddag. Jag har orkat fixa nåt ärende efter det men orkar inte vara iväg för länge. Känns ändå rätt ok och det går ju åt rätt håll iallafall.

Jag har dock fortfarande problem med magkatarr och magsyra som kommer upp i halsen. I natt kände jag av andningsproblemen igen p.g.a magsyran. Rösten håller inte heller för att sjunga och pratar jag lite högre går det bra några meningar men sen bryts liksom rösten och det gör lite ont i halsen så jag får vara tyst en stund.

Nu har jag slutat med Esomeprazolen för magen för att istället testa Homeopat medicin. Hoppas det hjälper bättre.

 

 

—————

Tillbaka