Kattbiten

13.10.2013 18:05

Denna helgen har också runnit iväg fast man inte gjort mycket. Tackade nej till restaurangbesök eftersom jag testade det förra helgen och jag blev helt slut och fick ont i ryggen. Blev dock riven/biten av min katt och det tog lite illa så nu verkar det ha blivit infekterat. Ska åka in till jouren nu ikväll vid 19.30. Jag ringde dit och de ville att jag skulle komma in. Katten är också riven...förmodligen av en annan katt vid nosen/ögat...så nu måste jag ringa djursjukhuset imorgon och se om vi måste åka in med henne. Det är svullet och ömt. Det får bli maken som åker dit med henne. Annars var helgen som så att lördagen var jag helt slut nästan hela dagen...det kändes som att jag hade en förkylningströtthet också i kroppen. På natten sov jag 3-4 timmar. Kunde inte sova för armen och tankar som snurrade i huvudet och myrkrypningar i benen. Suck.  I dag söndag har det varit bättre. Jag har ju inte gjort något heller...vilat och tagit det lugnt. Spelat lite gitarr. Snart iväg till Jouren som sagt...får väl penicillin.

 

—————

Tillbaka