Liseberg och heltid

16.08.2015 10:09

I lördags var vi på Liseberg över dagen. Det gick bra med bilresan men jag behöver ha med mig min ryggplatta när jag ska sitta så länge.

Ryggplatta SPINA BAC

 

Efter 3 timmar i bilen var vi framme vid 11.00-tiden. Vi vuxna åkte ingenting men det gjorde tonårstjejerna såklart :-) Det enda vi gjorde var att gå en runda på Hotell Gasten och en vända inne på Evert Taubes Värld.

Vid 14.00-tiden började jag känna mig trött och vi gick tillbaka till bilen för att vila. Jag hade med mig strandmadrasser som jag la i baksätet och även spikmattan och en kudde. Vilade där i 1 timme och sen kunde vi ge oss ut igen och roa oss :-) Tyvärr började det att regna vid 17.00-tiden och då gav vi upp och åkte hem. Men det blev en bra dag :-)

Imorgon måndag börjar jag jobba heltid på test. Till en början i bara två veckor sen får vi se hur det har gått. Jag tycker det är väldigt skönt att jobba själv (innan har vi alltid var två om samma jobb) så därför ska jag testa om jag kan jobba heltid...

Tyvärr har jag ju märkt av stress igen nu när jobbet satt igång och det är när det blir mer intensiva dagar på jobbet. Hjärnan orkar väl inte ta emot all information och jag får mina symptom och blir så trött. De dagar det är mer normalt går det jättebra. Som väl är så är de intensiva dagarna inte så många så jag tror att jag ska fixa det.

 

—————

Tillbaka