Lite bättre

18.12.2013 14:28

I går tisdag hade jag stressen i huvudet igen...även när jag vaknade i morse. Väntade med att åka till jobbet till 11.00. Kände mig bättre då.

Har nu jobbat mina 2,5 timme och är glad att det gick bra. Imorgon har jag ledig dag och kan ta det lugnt. Var hos läkare igår också och fick sjukskrivning på 75% i 4 veckor till. Hon pratade då om att jag kanske kunde test jobb på 50% efter dessa 4 veckor. Jag kunde knappt hålla mig för att skratta rakt ut. HUR i hela världen skulle det gå till? Jag orkar ju precis jobba 25% idag. Visst det är 4 veckor till..men har du varit utsatt för utmattningssyndrom vet du nog vad jag pratar om. Det händer inte mycket på 4 veckor...Hon ändrade sig iallafall och sa att vi får träffas då igen och se hur det har gått dessa 4 veckorna.

 

—————

Tillbaka