Ortobionomi

18.10.2013 17:54

I onsdags var jag först och jobbade 2 timmar och sen på Ortobionomi. Det behövdes, var jättespänd i ryggen. Annars har onsdagen också varit en bra dag..om man jämför med hur det har varit.

På torsdagen var jag också väldigt pigg på förmiddagen. Var bl.a ute och gick (flanerade) i skogen i närheten. Försöker ladda lite energi. Spelade också lite gitarr (och det orkar jag bara ca 2 låtar...men jag är glad att kunna det lilla :-)

Idag fredag har jag jobbat drygt 2 timmar, varit i affären...känt av ryggen lite grann men annars rätt hyffsat. Ligger och vilar på min spikmatta när jag känner att ryggen blir trött. Det hjälper jättebra. Behöver inte längre äta några värktabletter. När det var som sämst åt jag ca 15 tabletter per dygn. Jag har även ätit Citalopram (antidepressiv) men jag slutade med den för ca 3 veckor sedan. Kände att jag kanske inte behövde den och gjorde en test genom att sluta. Jag trappade ner eftersom man kan få obehagliga känningar annars. Det gick bra och jag känner inte av att jag har slutat med den.

—————

Tillbaka