Trött

20.10.2013 09:11

Var i går lördag iväg på Öppet Hus på gymnasieskolorna. Är glad att jag orkade med de 2 timmarna men där går min gräns hela tiden. Högst 2 timmar sen måste jag återhämta mig. Låg och vilade hela em...tog det lugnt vid tv:n resten av kvällen. Det var tänkt (om jag orkade) att vi skulle åka och shoppa några kläder men det gick inte. Kände mig stressad...tänkte på allt...jagade upp mig...Måste lära mig att stänga av hjärnan så jag får vila. Inatt har jag legat vaken i flera timmar och funderat. Ska bli skönt att börja på samtal hos coachen på onsdag och jag hoppas att det kommer kännas bra. Jag var ju hos en psykoterapeut i augusti men jag gick bara 2 ggr. Det fungerade inte alls. Hon sa många konstiga saker till mig som att jag inte skulle prata med min bästa vän om detta för man ska inte vara varandras terapeuter. ??? och att jag inte skulle prata med min familj om hur jag mår. Jag skulle bara säga att idag är det en dålig dag och sen inte säga något mer. Det var henne jag skulle prata med för jag belastade familjen! Herregud...jag slutade direkt efter det.

—————

Tillbaka