Tröttare

10.01.2015 09:15

Under hela jul och nyårsledigheten har jag knappt märkt av min rygg. Tröttheten har också varit ytterst liten. Är väl kanske inte så konstigt när jag är ledig och kan sova länge på morgnarna och ta det i min takt hela dagen. Jag märkte iallafall av skillnaden nu när jag började jobba igen. Första dagen på jobbet märkte jag av ryggen och att jag var tröttare igen. Tredje dagen arkiverade jag ca 10 pärmar och jag slutade där för jag tänkte att jag inte skulle göra för många. När jag kom hem hade jag ändå värk i ryggen...det var bara till att lägga sig och vila hela em och kvällen. Men även om jag märkt av detta så mår jag ju ändå bättre. Har gått upp ytterligare en timme i tid också och det märks väl också av antar jag. Är iallafall glad att jag orkar jobba som jag gör. 5-6 timmar varje dag blir det. Jag får helt enkelt rätta mig efter kroppen och vila när jag känner att jag behöver det. Att få de obehagliga symptomen i samband med tröttheten är ingen "hit" så det försöker jag undvika så gott det går!

—————

Tillbaka