Uppåt....

29.06.2014 21:33

Jag mår rätt så bra...har haft bättre med energi senaste veckorna. Har provat olika madrasser bl.a Ergo temps resemadrass och Ergo temp mjuk men tyvärr kändes de inte mjuka nog. Istället har jag köpt en bäddmadrass Tusensköna Hilding Softex trens. 9 cm hög och mycket mjuk. Hade tur för Sovabutiken satte ner många bäddmadrasser till halva priset !

Var iväg vid midsommar i en stuga och hade då med mig två bäddmadrasser (hade inte köpt den nya än) och det var tur för sängen i stugan var rätt hård men de två bäddmadrasserna gjorde så jag kunde sova hyffsat bra.

Har varit hos neurologen. Fick göra sedvanliga tester:

"Vid en neurologisk undersökning undersöker läkaren vakenhetsgrad, pupillreaktion, ögonrörelser, muskelstyrka, förmåga att koordinera rörelser, balans, känsel och olika reflexer. Det hjälper läkaren att fastställa om det är fråga om en sjukdom i nervsystemet."

Jag ska få göra en MRT av huvudet och ta blodprover, bl.a kalcium som jag inte har fått ta innan och det provet är väldigt viktigt när man har muskelryckningar.

 

—————

Tillbaka